Πανεπιστήμιο Κρήτης
Τμήμα Επιστήμης και Τεχνολογίας Υλικών
Ελληνικά
English
twitter icon facebook icon

Συχνές ερωτήσεις νεοεισαχθέντων φοιτητών

  1. ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΝΕΟΕΙΣΑΧΘΕΝΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
    1. Πότε και πώς θα γίνουν οι εγγραφές των νεοεισαχθέντων (πρωτοετών) φοιτητών στο Τμήμα Επιστήμης και Τεχνολογίας Υλικών;
    2. Ποια είναι τα απαιτούμενα "Δικαιολογητικά Εγγραφής" και που θα πρέπει να κατατεθούν;
    3. Ειδική κατηγορία Ελλήνων Πολιτών Μουσουλμανικής Μειονότητας Θράκης
    4. Αλλοδαποί – Αλλογενείς και απόφοιτοι λυκείων ή αντίστοιχων σχολείων κρατών – μελών της Ε.Ε.
    5. Έλληνες του Εξωτερικού (Ομογενείς)
    6. Αλλοδαποί – Αλλογενείς και Ομογενείς Υπότροφοι
    7. Φοιτητές με Σοβαρές Παθήσεις
    8. Διακριθέντες Αθλητές
    9. Διακριθέντες σε διεθνείς επιστημονικούς διαγωνισμούς
    10. Ανακοίνωση αποτελεσμάτων εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση των υποψηφίων περιοχών που επλήγησαν από φυσικές καταστροφές
    11. Ειδικές Περιπτώσεις και Ειδικές Κατηγορίες Εισαγωγής με Πανελλαδικές Εξετάσεις
    12. Εγγραφή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση χωρίς τη χρήση του Αριθμού Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (ΑΜΚΑ)
  2. ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΦΟΙΤΗΣΗ
    1. Ποια έγγραφα θα παραλάβω μετά την ολοκλήρωση της εγγραφής μου;
    2. Πώς μπορώ να αποκτήσω Ιδρυματικό Ηλεκτρονικό e-mail;
    3. Πώς μπορώ να αποκτήσω την ακαδημαϊκή μου ταυτότητα;
    4. Πότε ξεκινά το χειμερινό εξάμηνο; Ποιες είναι οι ημερομηνίες του ακαδημαϊκού έτους 2022-23;
    5. Πότε και πώς θα δηλώσω τα μαθήματά μου;
    6. Πότε και πώς θα δηλώσω τα συγγράμματά μου και από πού θα τα προμηθευτώ; Μέχρι πότε δικαιούμαι να παραλαμβάνω συγγράμματα; Τι πρέπει να προσέξω;
    7. Τι είναι οι "Ακαδημαϊκοί Σύμβουλοι" και πως μπορούν να με βοηθήσουν;
    8. Πού θα απευθυνθώ για Σίτιση, Στέγαση, Ιατροφαρμακευτική Περίθαλψη και Συμβουλευτική Υποστήριξη
    9. Ποια είναι η διαδικασία για τη στήριξη φοιτητών με Αναπηρία (ΦμεΑ) ή Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες (ΦμεΕΕΑ);
  3. ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
    1. Οδηγός, Πρόγραμμα και Κανονισμός Σπουδών του Τμήματος
    2. Προσφερόμενα Μαθήματα του Τμήματος Επιστήμης και Τεχνολογίας Υλικών για το χειμερινό και το εαρινό εξάμηνο.
    3. Προσφερόμενα μαθήματα άλλων Τμημάτων των Σχολών Θετικών Επιστημών – Επιστημών Υγείας για φοιτητές του ΤΕΤΥ
    4. Προσφερόμενα Παιδαγωγικά μαθήματα στη Σχολή
    5. Ωρολόγιο Πρόγραμμα Χειμερινού Εξαμήνου 2022-23
    6. OpenCourses Πανεπιστημίου Κρήτης
  4. ΕΝΤΥΠΑ ΑΙΤΗΣΕΩΝ - ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ
  5. ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΜΗΜΑΤΟΣ
  6. ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
    1. Αίτηση
    2. Σχετικά έγγραφα
  7. ΜΕΤΑΓΓΡΑΦΕΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
  8. ΑΙΤΗΣΗ ΔΙΑΓΡΑΦΗΣ ΦΟΙΤΗΤΗ (ΕΚΔΟΣΗ ΑΠΟΦΟΙΤΗΡΙΟΥ)
  9. ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΦΟΙΤΗΣΗΣ

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΝΕΟΕΙΣΑΧΘΕΝΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

Το Τμήμα Επιστήμης & Τεχνολογίας Υλικών του Πανεπιστημίου Κρήτης σας συγχαίρει για την εισαγωγή σας στο Τμήμα και σας εύχεται καλές σπουδές και καλή πρόοδο.

Πότε και πώς θα γίνουν οι εγγραφές των νεοεισαχθέντων (πρωτοετών) φοιτητών στο Τμήμα Επιστήμης και Τεχνολογίας Υλικών;

Οι εγγραφές των πρωτοετών φοιτητών που πέτυχαν την εισαγωγή τους στο Τμήμα Επιστήμης και Τεχνολογίας Υλικών για το ακαδημαϊκό έτος 2022-23 θα πραγματοποιηθούν το διάστημα που ορίζεται για το ακαδημαϊκό έτος 2022-23 από το δελτίο τύπου του Υπουργείου, ηλεκτρονικά μέσω της πλατφόρμας του Υπουργείου Παιδείας στη διεύθυνση https://eregister.it.minedu.gov.gr. Αφού παρέλθει η προθεσμία της ηλεκτρονικής προεγγραφής και αφού αποσταλούν οι πίνακες των εγγραφέντων φοιτητών από του Υπουργείο Παιδείας στο Τμήμα μας, θα κληθείτε να προσκομίσετε στη γραμματεία του Τμήματος κάποια επιπλέον δικαιολογητικά για να δημιουργηθεί ο ατομικός σας φάκελος που θα σας επιτρέπει να έχετε όλα τα προνόμια που απορρέουν από την φοιτητική σας ιδιότητα.

Σε περίπτωση αδυναμίας του φοιτητή να ολοκληρώσει αυτοπροσώπως την εγγραφή του, η ολοκλήρωση της εγγραφής είναι δυνατή και από εξουσιοδοτημένο άτομο, το οποίο θα παραλάβει για λογαριασμό του φοιτητή, τους σχετικούς κωδικούς πρόσβασης για τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Πανεπιστημίου Κρήτης.

Επιπλέον η ολοκλήρωση της εγγραφής σας είναι δυνατή και από απόσταση μέσω ηλεκτρονικής ταυτοπροσωπίας με αποστολή των απαιτούμενων από τη Γραμματεία δικαιολογητικών με courier ή συστημένη ταχυδρομική επιστολή. Σε αυτήν την περίπτωση υπάρχει η δυνατότητα να σας αποστείλουμε το έντυπο με τους κωδικούς eduportal (https://eduportal.cict.uoc.gr/) και τις οδηγίες ενεργοποίησης Λογαριασμών Πρόσβασης στις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες του Πανεπιστημίου Κρήτης στο email σας που έχει πιστοποιηθεί από το Υπουργείο.

Ποια είναι τα απαιτούμενα "Δικαιολογητικά Εγγραφής" και πού θα πρέπει να κατατεθούν;

Αφού ολοκληρωθεί η ηλεκτρονικής σας εγγραφή στην πλατφόρμα του Υπουργείου και αφού συμπληρωθεί το ατομικό στατιστικό δελτίο φοιτητή θα πρέπει να προσκομίσετε τα παρακάτω δικαιολογητικά στη Γραμματεία Προπτυχιακών Σπουδών (ωράριο 11:00-13:00):

  1. Αποδεικτικό ηλεκτρονικής εγγραφής στην πλατφόρμα του υπουργείου
  2. Αστυνομική ταυτότητα (φωτοτυπία της σε περίπτωση ταχυδρομικής αποστολής).
  3. Δυο έγχρωμες φωτογραφίες τύπου αστυνομικής ταυτότητας.

Επίσης θα πρέπει να συμπληρωθούν τα παρακάτω έντυπα που δίνονται και από τη Γραμματεία:

  1. Υπεύθυνη δήλωση για χορήγηση βεβαίωσης στον γονέα για φορολογική χρήση (προαιρετικό).
  2. Φόρμα εγγραφής

Εγγραφές Ειδικών Κατηγοριών

Ειδική κατηγορία Ελλήνων Πολιτών Μουσουλμανικής Μειονότητας Θράκης:

Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται επίσης ότι, η εγγραφή των επιτυχόντων με την ειδική κατηγορία των Ελλήνων Πολιτών της Μουσουλμανικής Μειονότητας της Θράκης στις Σχολές και τα Τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης για το Ακαδημαϊκό έτος 2022-2023, πραγματοποιείται μέσω της ίδιας ηλεκτρονικής εφαρμογής και κατά το ίδιο χρονικό διάστημα, δηλαδή από 1 έως και 9 Σεπτεμβρίου 2022. Για την ολοκλήρωση της εγγραφής τους οι εισαχθέντες στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση με την ειδική κατηγορία των Ελλήνων Πολιτών της Μουσουλμανικής Μειονότητας της Θράκης, οφείλουν στο ίδιο διάστημα υποβολής της αίτησης ηλεκτρονικής εγγραφής (1 έως 9/9/2022) να αποστείλουν με ταχυμεταφορά (courier) ή να καταθέσουν αυτοπροσώπως στη Γραμματεία του Τμήματος / Σχολής επιτυχίας τους σχετική βεβαίωση, ότι είναι εγγεγραμμένοι στα δημοτολόγια Δήμου του Νομού Ξάνθης, Ροδόπης ή Έβρου. Αν έχουν μετεγγραφεί σε άλλο Δήμο άλλης περιοχής, τότε πρέπει να αποστείλουν ή να καταθέσουν αυτοπροσώπως όπως παραπάνω, βεβαίωση του συγκεκριμένου Δήμου από την οποία να προκύπτει ότι μετεγγράφηκαν σ΄ αυτόν, από Δήμο των ανωτέρων Νομών.

Δείτε τη σχετική απόφαση του Υπουργείου για το ακαδημαϊκό έτος 2022-23.

Αλλοδαποί – Αλλογενείς και απόφοιτοι λυκείων ή αντίστοιχων σχολείων κρατών – μελών της Ε.Ε.

Εγγραφές των εισαγομένων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση για το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023 με την ειδική κατηγορία των Αλλοδαπών-Αλλογενών αποφοίτων λυκείων εκτός ΕΕ και αποφοίτων λυκείων ή αντιστοίχων σχολείων κρατών-μελών της Ε.Ε.

Έλληνες του Εξωτερικού (Ομογενείς)

Αποτελέσματα των εισαγομένων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση των τέκνων Ελλήνων του Εξωτερικού, των τέκνων Ελλήνων υπαλλήλων που υπηρετούν στο εξωτερικό και των Ελλήνων αποφοίτων ξένων λυκείων του εξωτερικού

Αλλοδαποί – Αλλογενείς και Ομογενείς Υπότροφοι

Οι επιτυχόντες της ανωτέρω ειδικής κατηγορίας οφείλουν οι ίδιοι να καταθέσουν για έλεγχο στις Γραμματείες των Σχολών και Τμημάτων επιτυχίας τα δικαιολογητικά τους, προκειμένου να εγκριθεί και να ολοκληρωθεί η εγγραφή τους.

Πληροφορίες για την εγγραφή των εισαγομένων αλλοδαπών - αλλογενών και ομογενών υποτρόφων του Ελληνικού Κράτους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση το ακαδημαϊκό έτος 2022-23.

Εγκύκλιος εγγραφών 2022-23

Φοιτητές με Σοβαρές Παθήσεις

Οι επιτυχόντες της ειδικής κατηγορίας των πασχόντων από σοβαρές παθήσεις, αφού πραγματοποιήσουν την ηλεκτρονική εγγραφή, πρέπει, οι ίδιοι ή μέσω εξουσιοδοτημένου προσώπου, να καταθέσουν στις Γραμματείες αυτοπροσώπως ή, εναλλακτικά, με ταχυδρομική αποστολή με συστημένη επιστολή και απόδειξη παραλαβής τα ακόλουθα δικαιολογητικά προκειμένου να ολοκληρωθεί η εγγραφή τους:

Δείτε το δελτίο τύπου του Υπουργείου.

Ενημέρωση φοιτητών/τριών με αναπηρία ή είδικές εκπαιδευτικές ανάγκες

Διακριθέντες Αθλητές

Διακριθέντες σε διεθνείς επιστημονικούς διαγωνισμούς

Αναμένεται Εγκύκλιος

Ανακοίνωση αποτελεσμάτων εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση των υποψηφίων περιοχών που επλήγησαν από φυσικές καταστροφές

Δείτε τη σχετική ανακοίνωση.

Ειδικές Περιπτώσεις και Ειδικές Κατηγορίες Εισαγωγής με Πανελλαδικές Εξετάσεις

Αναμένεται Εγκύκλιος

Εγγραφή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση χωρίς τη χρήση του Αριθμού Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (ΑΜΚΑ)

Δείτε τη σχετική απόφαση.


ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΦΟΙΤΗΣΗ

Ποια έγγραφα θα παραλάβω μετά την ολοκλήρωση της εγγραφής μου;

Τα έγγραφα που θα παραλάβετε μετά την ολοκλήρωση της εγγραφής σας στο Τμήμα Επιστήμης και Τεχνολογίας Υλικών είναι τα παρακάτω:

  1. Βεβαίωση σπουδών (πιστοποιητικό ότι είστε φοιτητής/τρια)με τον Αριθμό Μητρώου (Α.Μ.) σας.
  2. Βεβαίωση Στρατολογίας για τους άρρενες φοιτητές που έχουν καταθέσει στη γραμματεία του Τμήματος Πιστοποιητικό γέννησης που αναφέρεται ο Αριθμός Μητρώου Αρρένων.
  3. Έντυπο με Οδηγίες Ενεργοποίησης Λογαριασμών Πρόσβασης στις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες του Πανεπιστημίου Κρήτης με τους σχετικούς κωδικούς. Μετά την ενεργοποίηση του e-mail του Τμήματος θα μπορείτε να κάνετε την αίτηση έκδοσης της ακαδημαϊκής σας ταυτότητας με όνομα χρήστη το ακαδημαϊκό σας e-mail και κωδικό το password που ορίσατε.
  4. Έντυπο με οδηγίες για την είσοδο σας στην ηλεκτρονική εφαρμογή του EduPortal (https://eduportal.cict.uoc.gr/). Η εφαρμογή EduPortal είναι η πλατφόρμα των φοιτητών όπου σας επιτρέπει να κάνετε αιτήσεις για έκδοση πιστοποιητικών προς τη γραμματεία του Τμημάτος, να ανανεώνετε την εγγραφή σας, να δηλώνετε μαθήματα την περίοδο δηλώσεων μαθημάτων που θα ανακοινώνεται από τη γραμματεία του Τμήματος, να δείτε τις βαθμολογίες των μαθημάτων σας κτλ… Δείτε τον οδηγό χρήσης του EduPortal.

Πώς μπορώ να αποκτήσω Ιδρυματικό Ηλεκτρονικό e-mail;

Αφού ολοκληρωθεί η εγγραφή σας στο Τμήμα Επιστήμης και Τεχνολογίας Υλικών θα παραλάβετε από τη γραμματεία του Τμήματος το έντυπο ενεργοποίησης Λογαριασμών Πρόσβασης στις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες του Πανεπιστημίου Κρήτης με τους σχετικούς κωδικούς. Ακολουθώντας τη διαδικασία που περιγράφεται στο σχετικό έντυπο, θα ολοκληρώσετε τη διαδικασία ενεργοποίησης του ακαδημαϊκού σας e-mail.

Σε περίπτωση προβλήματος, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τον κο Δημήτρη Στεφανάκη (τηλ. 2810 39 4009) (e-mail: dimstef@materials.uoc.gr)

Προσοχή! Σύμφωνα με την απόφαση της 314ης/27/06/2013 συνεδρίασης της Συγκλήτου του Πανεπιστημίου Κρήτης καθιερώνεται η Ιδρυματική διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ως μοναδικός τρόπος ηλεκτρονικής επικοινωνίας μεταξύ των φοιτητών και του προσωπικού του Πανεπιστημίου.

Πώς μπορώ να αποκτήσω την ακαδημαϊκή μου ταυτότητα;

Προκειμένου να αποκτήσετε την ακαδημαϊκή ταυτότητα (πάσο) θα πρέπει κάνετε ένα ηλεκτρονικό αίτημα στην παρακάτω διεύθυνση https://submit-academicid.minedu.gov.gr/.

Ως όνομα χρήστη (username) θα χρησιμοποιήσετε το ιδρυματικό σας e-mail και ώς κωδικό (password) τον κωδικό πρόσβασης που έχετε ορίσει για το ιδρυματικό σας e-mail. Αναλυτικές οδηγίες βήμα – βήμα θα βρείτε στην ιστοσελίδα https://academicid.minedu.gov.gr/foitites-diadikasia_ipovolis_aitisis.html.

Η φοιτητική ταυτότητα έχει ισχύ μέχρις ότου ολοκληρωθούν οι φοιτητικές υποχρεώσεις και συμπληρωθούν οι προϋποθέσεις λήψης πτυχίου και καλύπτει πολλαπλές χρήσεις (κάρτα σίτισης, κάρτα δανεισμού στη βιβλιοθήκη κλπ…). Επάνω στη φοιτητική ταυτότητα αναγράφεται η χρονική περίοδος δικαιώματος του μειωμένου φοιτητικού εισιτηρίου. Όταν παρέλθει η περίοδος αυτή η κάρτα έχει ισχύ απλής φοιτητικής ταυτότητας.

Η παραλαβή της ακαδημαϊκής ταυτότητας γίνεται από συγκεκριμένα σημεία, κατόπιν ενημέρωσης του φοιτητή για την ολοκλήρωση της διαδικασίας μέσω e-mail ή sms ή μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο πληροφοριακό σύστημα.

Η Γραμματεία του οικείου τμήματος ελέγχει την ηλεκτρονικά υποβληθείσα αίτηση του φοιτητή, και είτε εγκρίνει την αίτηση, είτε ενημερώνει το φοιτητή για την ανάγκη επαν-υποβολής της, αν διαπιστωθούν ελλιπή ή ανακριβή στοιχεία.

Πότε ξεκινά το χειμερινό εξάμηνο; Ποιες είναι οι ημερομηνίες του ακαδημαϊκού έτους 2022-23;

Σύμφωνα με το ακαδημαϊκό ημερολόγιο του τρέχοντος έτους 2022-23 τα μαθήματα του χειμερινού εξαμήνου ξεκινούν στις 26/9/2022 και οι πρωτοετείς φοιτητές θα μπορούν να παρακολουθούν ανεξάρτητα από το αν έχει ολοκληρωθεί ή όχι η εγγραφή τους.

Το ακαδημαϊκό ημερολόγιο και τις σημαντικές ημερομηνίες (έναρξη μαθημάτων, ημερομηνίες εξεταστικής, ορκωμοσίες, αργίες κλπ…) του τρέχοντος ακαδημαϊκού έτους (2022-23) μπορείτε να τα βρείτε στην ιστοσελίδα του Τμήματος μας.

Πότε και πώς θα δηλώσω τα μαθήματά μου;

Με την ολοκλήρωση της εγγραφής σας, θα παραλάβετε από τη γραμματεία του Τμήματος το έντυπο με τους κωδικούς και το όνομα χρήστη του EduPortal. Η εφαρμογή EduPortal είναι η πλατφόρμα των φοιτητών όπου σας επιτρέπει να κάνετε αιτήσεις για έκδοση πιστοποιητικών προς τη γραμματεία του Τμήματος, να ανανεώνετε την εγγραφή σας, να δηλώνετε μαθήματα την περίοδο δηλώσεων μαθημάτων που θα ανακοινώνεται από τη γραμματεία του Τμήματος, να δείτε τις βαθμολογίες των μαθημάτων σας κτλ. (Οδηγός χρήσης του EduPortal)

Για τους πρωτοετείς φοιτητές οι δηλώσεις μαθημάτων όσον αφορά, το πρώτο εξάμηνο (χειμερινό) και μόνο, γίνονται μαζικά από τη γραμματεία του Τμήματος όπου δηλώνονται όλα τα υποχρεωτικά μαθήματα του πρώτου εξαμήνου του οδηγού σπουδών του Τμήματος τα οποία είναι τα εξής:

ΚΩΔΙΚΟΣΜΑΘΗΜΑΤΑ Α ΕΞΑΜΗΝΟΥΚΑΤΗΓΟΡΙΑECTS
101Γενική Φυσική ΙΥ6
121Γενική ΧημείαΥ6
141Υλικά Ι: Εισαγωγή στην Επιστήμη ΥλικώνΥ6
111Γενικά Μαθηματικά ΙΥ6
114Η/Υ Ι: Εισαγωγή στον ΠρογραμματισμόΥ6
11Αγγλικά ΙΥ4

Πότε και πώς θα δηλώσω τα συγγράμματά μου και από πού θα τα προμηθευτώ; Μέχρι πότε δικαιούμαι να παραλαμβάνω συγγράμματα; Τι πρέπει να προσέξω;

Οι προθεσμίες δήλωσης και παραλαβής από τα σημεία διανομής των συγγραμμάτων ορίζονται από τον ΕΥΔΟΞΟ και η ενημέρωση των φοιτητών γίνεται με ανακοίνωση που αναρτάται στην ιστοσελίδα του Τμήματος.

Για να μπορέσετε να δηλώσετε τα συγγράμματα θα πρέπει να συνδεθείτε στην παρακάτω ιστοσελίδα "Εύδοξος". Ως όνομα χρήστη (username) θα χρησιμοποιήσετε το ιδρυματικό σας e-mail και ως κωδικό (password) τον κωδικό πρόσβασης που έχετε ορίσει για το ιδρυματικό σας e-mail.

Οδηγίες για τη δήλωση συγγραμμάτων θα βρείτε στη διεύθυνση https://eudoxus.gr/Files/User%20Manual%20Foitites.pdf.

Τα σημεία παραλαβής των συγγραμμάτων που έχετε δηλώσει διευκρινίζονται στην ιστοσελίδα του ΕΥΔΟΞΟΥ.

Επισημαίνεται ότι, βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας, οι φοιτητές που έχουν υπερβεί τα ν+2 έτη σπουδών δεν δικαιούνται δωρεάν διδακτικά συγγράμματα.

Σας εφιστούμε την προσοχή στα παρακάτω:

Τι είναι οι "Ακαδημαϊκοί Σύμβουλοι" και πως μπορούν να με βοηθήσουν;

Ως ακαδημαϊκοί σύμβουλοι έχουν ορισθεί όλα τα μέλη ΔΕΠ του Τμήματος. Έργο των συμβούλων είναι να καθοδηγούν και να συμβουλεύουν τους φοιτητές του Τμήματος για θέματα που αφορούν τις σπουδές τους (επιλογές μαθημάτων ανά εξάμηνο, εργασίες, πρακτική εξάσκηση, κλπ.).

Μπορείτε να βρείτε τον ακαδημαϊκό σας Σύμβουλο ανάλογα με το έτος εισαγωγής σας στη διεύθυνση https://www.materials.uoc.gr/el/undergrad/syllabus/syllabus.html#counsellors αφού ολοκληρωθούν οι εγγραφές των πρωτοετών φοιτητών.

Πού θα απευθυνθώ για Σίτιση, Στέγαση, Ιατροφαρμακευτική Περίθαλψη και Συμβουλευτική Υποστήριξη;

«1.α) Οι προπτυχιακοί και μεταπτυχιακοί φοιτητές και οι υποψήφιοι διδάκτορες, που δεν έχουν άλλη ιατροφαρμακευτική και νοσοκομειακή περίθαλψη, δικαιούνται πλήρη ιατροφαρμακευτική και νοσοκομειακή περίθαλψη στο Εθνικό Σύστημα Υγείας (Ε.Σ.Υ.) με κάλυψη των σχετικών δαπανών από τον Εθνικό Οργανισμό Παροχής Υπηρεσιών Υγείας (Ε.Ο.Π.Υ.Υ.), κατ’ ανάλογη εφαρμογή του άρθρου 33 του ν. 4368/2016 (Α’ 83). Οι όροι, οι προϋποθέσεις και η διαδικασία παροχής της περίθαλψης καθορίζονται με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών, Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων και Υγείας.».

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθύνεστε στο σχετικό ιστότοπο του Γραφείου Φοιτητικής Μέριμνας.

Ποια είναι η διαδικασία για τη στήριξη φοιτητών με Αναπηρία (ΦμεΑ) ή Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες (ΦμεΕΕΑ);

Η διαδικασία στήριξης των παραπάνω κατηγοριών φοιτητών περιγράφεται στην ιστοσελίδα του Συμβουλευτικού Κέντρου Φοιτητών.


ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ

Οδηγός, Πρόγραμμα και Κανονισμός Σπουδών του Τμήματος

Προσφερόμενα Μαθήματα του Τμήματος Επιστήμης και Τεχνολογίας Υλικών για το χειμερινό και το εαρινό εξάμηνο.

Προσφερόμενα μαθήματα άλλων Τμημάτων των Σχολών Θετικών Επιστημών – Επιστημών Υγείας για φοιτητές του ΤΕΤΥ

Προσφερόμενα παιδαγωγικά μαθήματα

Ωρολόγιο Πρόγραμμα Χειμερινού Εξαμήνου 2022-23


OpenCourses Πανεπιστημίου Κρήτης


ΕΝΤΥΠΑ ΑΙΤΗΣΕΩΝ - ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ


ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΜΗΜΑΤΟΣ

Τηλέφωνοemail
Αιμιλία ΣκουραδάκηΠροϊσταμένη2810394271skouradaki (*)
Χαράλαμπος ΣτρατήγηςΜεταπτυχιακό2810394272stratigis (*)
Κατερίνα ΑθανασάκηΠροπτυχιακό2810394462k.athanasaki (*)
Καλλιόπη ΜακράκηΜεταπτυχιακό2810394293p.makraki (*)

(*) @materials.uoc.gr


ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

Αίτηση

Οι πτυχιούχοι που επιθυμούν να καταταγούν θα πρέπει να υποβάλουν αίτηση, στη γραμματεία του τμήματος, από 1 έως 15 Νοεμβρίου έκαστου έτους.

Δικαιολογητικά που συνυποβάλλονται με την αίτηση:

Σχετικά έγγραφα

Οι κατατακτήριες εξετάσεις διενεργούνται κατά το διάστημα από 1 έως 20 Δεκεμβρίου έκαστου έτους. Το πρόγραμμα εξετάσεων ανακοινώνεται από τη Γραμματεία του τμήματος τουλάχιστον δέκα (10) ημέρες πριν την έναρξη εξέτασης του πρώτου μαθήματος.


ΜΕΤΑΓΓΡΑΦΕΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

Πληροφορίες


ΑΙΤΗΣΗ ΔΙΑΓΡΑΦΗΣ ΦΟΙΤΗΤΗ (ΕΚΔΟΣΗ ΑΠΟΦΟΙΤΗΡΙΟΥ)

Σε περίπτωση που κάποιος φοιτητής επιθυμεί να διαγραφεί από τα μητρώα φοιτητών του Τμήματος Επιστήμης και Τεχνολογίας Υλικών, θα πρέπει (ο ίδιος ή κάποιο νόμιμα εξουσιοδοτημένο από εκείνον πρόσωπο), να καταθέσει στη Γραμματεία του Τμήματος τα παρακάτω:

  1. Αίτηση έκδοσης αποφοιτηρίου
  2. Την ακαδημαϊκή του ταυτότητα εφόσον την έχει παραλάβει (ή βεβαίωση απώλειας / κλοπής από την αστυνομία)
  3. Το βιβλιάριο υγείας του Πανεπιστημίου Κρήτης (εάν έχει παραλάβει)
  4. Εξουσιοδότηση (εάν πρόκειται για εξουσιοδοτημένο πρόσωπο)

Τέλος ο ενδιαφερόμενος φοιτητής θα πρέπει να έχει φροντίσει να μην υπάρχουν εκκρεμότητες με τη βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου Κρήτης.

Η διαδικασία διαγραφής μπορεί να γίνει και εξ’ αποστάσεως ως εξής:

Ο ενδιαφερόμενος στέλνει μέσω του ιδρυματικού του λογαριασμού email τα παρακάτω έγγραφα:

  1. Αίτηση έκδοσης αποφοιτητρίου μέσα από την ιστοσελίδα του gov.gr στην οποία θα αναφέονται τα εξής: "Επιθυμώ να διαγραφώ από το Τμήμα Επιστήμης και Τεχνολογίας Υλικών του Πανεπιστημίου Κρήτης λόγω του ότι πέτυχα στην σχολή: ...... . Ο τρόπος που επιθυμώ να παραλάβω το αποφοιτήριο μου είναι: .......".
  2. Φωτοαντίγραφο Αστυνομικής Ταυτότητας

και με συστημένη επιστολή την ακαδημαϊκή του ταυτότητα.

Η Γραμματεία μας, αφού λάβει τα παραπάνω έγγραφα εκδίδει και αποστέλλει το πιστοποιητικό διαγραφής ή αυτό αποστέλλεται σύμφωνα με τον τρόπο που έχει υποδείξει ο ενδιαφερόμενος.


ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΦΟΙΤΗΣΗΣ

Σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις του Νόμου 4777/2021 (ΦΕΚ 25/19-2-2021 τ.Α’) άρθρο 34 παρ.4 και ΦΕΚ5845/21 «οι φοιτητές έχουν το δικαίωμα να διακόψουν τη φοίτησή τους, για χρονική περίοδο που δεν υπερβαίνει τα τέσσερα (4) εξάμηνα, με έγγραφη αίτησή τους που υποβάλλουν στη γραμματεία του τμήματος, επισυνάπτοντας όλα τα σχετικά δικαιολογητικά αρμόδιων δημόσιων αρχών ή οργανισμών, από τα οποία αποδεικνύονται σοβαροί λόγοι υγείας του αιτούντος ή συγγενών του μέχρι και δευτέρου βαθμού εξ αίματος, λόγοι στράτευσης ή σοβαροί οικονομικοί λόγοι. Υπέρβαση του χρόνου αυτού επιτρέπεται μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις και ιδίως για σοβαρούς λόγους υγείας, με την ίδια ως άνω διαδικασία. Τα εξάμηνα για τα οποία έγινε αναστολή, δεν προσμετρώνται στην ανώτατη διάρκεια φοίτησης.

Μετά τη λήξη της διακοπής των σπουδών οι φοιτητές επανέρχονται στο Τμήμα. Η άρση της διακοπής φοίτησης είναι δυνατή με την ίδια ως άνω διαδικασία, μετά από αίτηση του φοιτητή στη γραμματεία του τμήματος. Οι ημερομηνίες κατά τις οποίες γίνονται οι αιτήσεις ανακοινώνονται από τη γραμματεία κάθε ακαδημαϊκό εξάμηνο.

Το χρονικό διάστημα της αναστολή ο φοιτητής παραδίδει στη γραμματεία την ακαδημαϊκή του ταυτότητα καθώς και κάθε άλλο έγγραφο έχει εκδοθεί προκειμένου να βεβαιωθεί ότι είναι ενεργός φοιτητής.

Εφιστούμε την προσοχή στο γεγονός ότι οι φοιτητές που έχουν ζητήσει βεβαίωση σπουδών δεν δικαιούται να κάνουν για το ίδιο εξάμηνο αίτηση αναστολής σπουδών, εκτός εάν επιστρέψουν την πρωτότυπη βεβαίωση στην γραμματεία μαζί με υπεύθυνη δήλωση ότι δεν την έχουν καταθέσει σε κανέναν φορέα ή εάν την έχουν καταθέσει θα την αποσύρουν.