| ΕΤΥ-113 | H/Y 0 | 26/08 | 13-16 | ΕΡΓ. HY 2,3 ΦΥΣΙΚΟ |
| ΕΤΥ-302 | Οπτική και Κύματα | 26/08 | 17-20 | ΑΜΦ. 2 ΧΗΜΙΚΟ |
| Α01Π01 | Εισαγωγή στην Παιδαγωγική Επιστήμη | 27/08 | 13-16 | Κτήρια Κνωσσού |
| Α05Π01 | Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης | 27/08 | 09-12 | Κτήρια Κνωσσού |
| ΕΤΥ-131 | Εισαγωγή στην Κυτταρική Βιολογία | 28/08 | 13-16 | ΑΜΦ. 1,2, ΑΙΘ. Β2 ΧΗΜΙΚΟ |
| ΕΤΥ-011, ΕΤΥ-012, ΕΤΥ-013, ΕΤΥ-014 | Αγγλικά Ι, ΙΙ, ΙΙΙ, IV | 28/08 | 09-12 | ΑΜΦ. 2,3, ΑΙΘ. Β2 ΧΗΜΙΚΟ |
| ΕΤΥ-246 | Μέθοδοι Παρασκευής Υλικών | 29/08 | 17-20 | ΑΜΦ. 1 ΧΗΜΙΚΟ |
| ΕΤΥ-141 | Υλικά Ι | 29/08 | 13-16 | ΑΜΦ. 1,2,3, ΑΙΘ. Β2 ΧΗΜΙΚΟ, ΑΜΦ. Α,Β ΦΥΣΙΚΟ |
| ΕΤΥ-494 | Εισαγωγή στην Βιοϊατρική Μηχανική | 30/08 | 13-16 | ΑΙΘ. Β2 ΧΗΜΙΚΟ |
| ΕΤΥ-212 | Διαφορικές Εξισώσεις ΙΙ | 31/08 | 09-12 | ΑΜΦ. 3 ΧΗΜΙΚΟ |
| ΕΤΥ-498 | Μηχανική Ιστών | 31/08 | 13-16 | ΑΙΘ. Β2 ΧΗΜΙΚΟ |
| ΕΤΥ-305 | Φυσική Στερεάς Κατάστασης Ι | 31/08 | 17-20 | ΑΜΦ. 1 ΧΗΜΙΚΟ |
| ΕΤΥ-491 | Βιολογικά Υλικά & Συνθετικά Βιοϋλικά | 01/09 | 17-20 | ΑΜΦ. 2,3 ΧΗΜΙΚΟ |
| ΕΤΥ-335 | Μοριακή Κυτταρική Βιοχημεία | 02/09 | 17-20 | ΑΜΦ. 2 ΧΗΜΙΚΟ |
| ΕΤΥ-215 | Προχ. Προγραμματισμός Ι | 03/09 | 10-13 | ΕΡΓ. HY 3 ΦΥΣΙΚΟ |
| ΕΤΥ-346 | Επιστήμη Επιφανειών Νανοϋλικών | 03/09 | 13-16 | ΑΜΦ. 3 ΧΗΜΙΚΟ |
| ΕΤΥ-594 | Κίνηση Πρωτεϊνών & Μοριακές Μηχανές | 03/09 | 17-20 | ΑΜΦ. 3 ΧΗΜΙΚΟ |
| ΕΤΥ-301 | Ηλεκτρομαγνητισμός | 04/09 | 13-16 | ΑΜΦ. 1,2 ΧΗΜΙΚΟ |
| ΕΤΥ-445 | Ρευστοδυναμική | 05/09 | 09-12 | ΑΙΘ. Β2 ΧΗΜΙΚΟ |
| ΕΤΥ-248 | Δομική & Χημική Ανάλυση Υλικών | 05/09 | 13-16 | ΑΜΦ. 1,2 ΧΗΜΙΚΟ |
| ΕΤΥ-112 | Γενικά Μαθηματικά ΙΙ | 07/09 | 09-12 | ΑΜΦ. 1,2 ΧΗΜΙΚΟ |
| ΕΤΥ-451 | Στοιχεία Επιστήμης Πολυμερών | 08/09 | 09-12 | ΑΙΘ. Β2 ΧΗΜΙΚΟ |
| ΕΤΥ-203 | Εργ. Φυσικής Ι: Μηχανική-Θερμότητα | 08/09 | 12-15 | ΑΜΦ. 3 ΧΗΜΙΚΟ |
| ΕΤΥ-204 | Εργ. Φυσικής ΙΙ: Ηλεκτρισμός-Οπτική | 08/09 | 12-15 | ΑΜΦ. 3 ΧΗΜΙΚΟ |
| ΕΤΥ-344 | Εργαστήριο Στερεών Υλικών | 09/09 | 09-12 | ΑΜΦ. 2 ΧΗΜΙΚΟ |
| ΕΤΥ-124 | Εργαστήριο Χημείας | 09/09 | 17-20 | ΑΜΦ. 1 ΧΗΜΙΚΟ |
| ΕΤΥ-452 | Σύνθεση Πολυμερών | 09/09 | 13-16 | ΑΙΘ. Β2 ΧΗΜΙΚΟ |
| ΕΤΥ-303 | Στατιστική Θερμοδυναμική | 10/09 | 09-12 | ΑΙΘ. Β2 ΧΗΜΙΚΟ |
| ΕΤΥ-121 | Γενική Χημεία | 10/09 | 13-16 | ΑΜΦ Α,Β, ΑΙΘ. 3 ΦΥΣΙΚΟ |
| ΕΤΥ-244 | Κλασσική Θερμοδυναμική | 10/09 | 17-20 | ΑΙΘ. 1, ΑΜΦ. Β ΦΥΣΙΚΟ |
| ΕΤΥ-598 | Βιο-Οργανικές Νανοδομές | 11/09 | 13-16 | ΑΙΘ. Β2 ΧΗΜΙΚΟ |
| ΕΤΥ-122 | Οργανική Χημεία | 11/09 | 17-20 | ΑΜΦ. 2,3, ΑΙΘ. Β2 ΧΗΜΙΚΟ |
| ΕΤΥ-343 | Εργαστήριο Χαλαρής Ύλης | 12/09 | 13-16 | ΑΜΦ. 1 ΧΗΜΙΚΟ |
| ΕΤΥ-492 | Κυτταρική Βιολογία | 12/09 | 17-20 | ΑΜΦ. 3 ΧΗΜΙΚΟ |
| ΕΤΥ-201 | Σύγχρονη Φυσική | 14/09 | 13-16 | ΑΜΦ. 2,3 ΧΗΜΙΚΟ |
| ΕΤΥ-102 | Γενική Φυσική ΙΙ | 15/09 | 09-12 | ΑΜΦ. 1,2,3 ΧΗΜΙΚΟ |
| ΕΤΥ-471 | Στοιχεία Κολλοειδών Διασπορών | 15/09 | 13-16 | ΑΜΦ. 1 ΧΗΜΙΚΟ |
| ΕΤΥ-101 | Γενική Φυσική Ι | 16/09 | 09-12 | ΑΜΦ. 1,2, ΑΙΘ. Β2 ΧΗΜΙΚΟ |
| ΕΤΥ-232 | Βιοχημεία & Μοριακή Βιολογία | 16/09 | 13-16 | ΑΜΦ. 2,3 ΧΗΜΙΚΟ |
| ΕΤΥ-213 | H/Y 2 | 16/09 | 13-16 | ΕΡΓ. HY 2,3 ΦΥΣΙΚΟ |
| ΕΤΥ-213 | H/Y 2 | 16/09 | 17-20 | ΕΡΓ. HY 2,3 ΦΥΣΙΚΟ |
| ΕΤΥ-461 | Στοιχεία Επιστήμης Κεραμικών | 16/09 | 17-20 | ΑΜΦ. 2,3 ΧΗΜΙΚΟ |
| ΕΤΥ-211 | Διαφορικές Εξισώσεις Ι | 17/09 | 09-12 | ΑΜΦ. 1,2 ΧΗΜΙΚΟ |
| ΕΤΥ-362 | Υλικά V | 17/09 | 13-16 | ΑΜΦ. 2 ΧΗΜΙΚΟ |
| ΕΤΥ-391 | Υλικά IV | 17/09 | 17-20 | ΑΜΦ. 3 ΧΗΜΙΚΟ |
| ΕΤΥ-488 | Ειδικά Κεφάλαια Μαγνητικών Υλικών | 17/09 | 17-20 | ΑΙΘ. Β2 ΧΗΜΙΚΟ |
| ΕΤΥ-242 | Υλικά ΙΙΙ | 18/09 | 09-12 | ΑΜΦ. 2,3, ΑΙΘ. Β2 ΧΗΜΙΚΟ |
| ΕΤΥ-111 | Γενικά Μαθηματικά Ι | 18/09 | 17-20 | ΑΜΦ. 1,2,3 ΧΗΜΙΚΟ |
| ΕΤΥ-114 | H/Y 1 | 19/09 | 10-13 | ΕΡΓ. HY 2,3 ΦΥΣΙΚΟ |
| ΕΤΥ-114 | H/Y 1 | 19/09 | 13-16 | ΕΡΓ. HY 2,3 ΦΥΣΙΚΟ |
| ΕΤΥ-481 | Στοιχεία Φυσικής Ημιαγωγών | 19/09 | 17-20 | ΑΜΦ. 3 ΧΗΜΙΚΟ |
| ΕΤΥ-116 | Εφαρμοσμένα Μαθηματικά | 20/09 | 09-12 | ΑΜΦ. 1,2, ΑΙΘ. Β2 ΧΗΜΙΚΟ |
| ΕΤΥ-243 | Υλικά ΙΙ | 20/09 | 14-17 | ΑΜΦ. 1,2,3 ΧΗΜΙΚΟ |
| ΕΤΥ-347, ΕΤΥ-447 | Υπολογιστική Επιστήμη Υλικών | Σε συνεννόηση με τον διδάσκοντα |
| ΕΤΥ-306 | Φυσική Στερεάς Κατάστασης ΙΙ | Σε συνεννόηση με τον διδάσκοντα |
| ΕΤΥ-500 | Συμμετρία στην Επιστήμη Υλικών | Σε συνεννόηση με τον διδάσκοντα |
| ΕΤΥ-512 | Υπολογιστική Επιστήμη Υλικών ΙΙ | Σε συνεννόηση με τον διδάσκοντα |